No to musisz poszukać elementów elektrycznych, które nie są podpięte pod bezpieczniki (moze coś jest podpięte bezpośrednio pod akumulator?)... Ale coś mi nie pasuje z tym fragmentem Twojej wypowiedzi: "wykonywałem 5-6 pomiarów w jednym dostałem wartośc taka jaka powinna być poboru w spoczynku" - o co chodzi? Jeśli pobór był prawidłowy, to chyba wiesz który bezpiecznik wyjąłeś i którym obwodem powinieneś się zająć...?
Mówisz, że nie odłączałeś alarmu - moze to on?
Mówisz, że nie odłączałeś alarmu - moze to on?

"
e46??
Delektuję się mocą 420KM, radocha z jazdy jest i niezależnie czy to jest wóz nowy, czy stary. Czy E500 czy M5. To po prostu wóz ze sznytem, dla wybranych i łatwiej wśród takich kilkunastolatków znaleźć perłę z przebiegiem 80000km niż wśród golasów z pojemnością 2.0 i gazem.
Komentarz